ZOOM konzultáció

Kedves Ügyfelünk! zoom

A szakmai esemény egy zárt csoportnak szóló szakmai műhely, ahol az egyedi kérdés-válaszra helyezzük a hangsúlyt ezért a közismert ZOOM platformon biztosítjuk Önnek a részvételt, ahol lehetősége távolról is hangban, írásban szakértőnknek kérdést feltenni.

Ezzel összefüggésben az alábbi technikai információkat, feltételeket szeretnénk Önnel megosztani:

Az alkalmazás használatához kérjük, egy olyan eszközön (laptop, tablet, vagy asztali számítógép esetében a számítógépre külön csatlakoztatottan) jelentkezzen be, amelyen van mikrofon és kamera is.

 

Javasoljuk, mielőtt csatlakozna majd az adott előadásra a megadott linken, azt megelőzően (akár előző napon) amennyiben még korábban nem tette meg, töltse le a ZOOM alkalmazást az Ön által használt eszközre:

  1.  Kattintson az alábbi linkre: https://zoom.us/download

 

A telepítéskor a felugró ablakon engedélyezze a ZOOM telepítését a merevlemezen.

  1. A szakmai előadás linkjét az esemény napján kora reggel küldjük meg Önnek emailben. Az így kapott linkre kattintás követően elindul az alkalmazás és az alábbi ablak jelenik meg, itt kattintson a LAUNCH A MEETING gombra:

 

  1. Ebben az ablakban adja meg az email címét és a nevét majd kattintson a Join a Webinar gombra. Kérjük teljes nevet adjon meg, mert így fog tudni élőben beszélni és kérdést beküldeni.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Kollégánk látja a jelentkezését és beengedi az eseményre. Amennyiben ez megtörtént ezt fogja látni:

 

  1. Hangot akkor fog tudni megosztani, ha ezt kollégánk engedélyezi.
  2. A képzés alatt amennyiben kérdést szeretne élőben feltenni azt a RAISE HAND gomb megnyomásával tudja megtenni. Írásbeli kérdés feltevéshez pedig kérjük nyomja meg a Q&A gombot.

 

  1. A webinárt a LEAVE gomb megnyomásával tudja megtenni, amennyiben nem hallja jól az oktatónkat akkor is ezzel a gombbal lépjen ki és újra lépjen be.

 

Kiemelten fontos, hogy a linket ne ossza meg senkivel, ez a szolgáltatás kizárólag az Ön előfizetésével érhető el.